Wakacje z kolorami

Witajcie :)
Czy Wam urlop też tak szybko mija? Mi pobyt nad morzem zleciał niesamowicie szybko te prawie dwa tygodnie przeleciały  jak 3 dni :)
Chciałam Wam pokazać jakie pazurki towarzyszyły mi podczas tego okresu, chociaż jeśli śledzicie moje konto na Instagramie to pewnie już widziałyście ;)
Ale jeszcze fotka (jedna z moich ulubionych ;))

Sophin 277 Sand Effect, o tym lakierze pisałam już nie raz i nie raz był już na moich paznokciach. Jak pewnie wiecie (albo i nie ;)) to lakier piaskowy, ten kolor i brzoskwiniowy to moje ulubione lakiery z tej kolekcji.
Świetnie się trzyma, nie odpryskuje i wygląda rewelacyjnie :)
Do stempli użyłam bieli Color Alike Kind of white S.
Drugim lakierem był Golden Rose Ice Chic nr 302, cudowny neonik który ślicznie wygląda przy opalonej skórze ;)
Tą serię bardzo lubię, lakiery są dobrej jakości, długo się trzymają i nie odpryskują.
I to by było na tyle ;)
Mam nadzieję, że w końcu wracam do blogowania, że nie zapomnieliście jeszcze o mnie :)
Ściskam mocno :*
                                                                                              Magda ♥♥

18 komentarzy:

  1. Piekne mani, bardzo mi się podoba :)

    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, tak - urlop zawsze mija za szybko ;-) Sophin jest wyjątkowo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli urlop na różowo :) Fajnie wygląda biały stempel na piaskowym lakierze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, czas wolny mija zdecydowanie za szybko! ;-) Cudowne to nadmorskie zdjęcie - magiczne! ;-)
    Paznokcie - neony cudowne! Na urlop idealne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne paznokcie, obydwie wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powtórzę się po raz enty - cudowne masz pazurki! Neonek z GR - boski! :)

    OdpowiedzUsuń